22 Ocak 2011 Cumartesi

YeeChat Forum - Help | Türkçe Yardım Sitesi

YeeChat Forum and Help Site's




Welcome to YeeChat Help Service in Blog Site's

 YeeChat English Help Site
Send comments to us, and then all the problems related to yeechat.
Warning !Report your concerns and comments related only to YeeChat your comments will not run otherwise
YeeChat Türkçe Yardım Sitesine Hoş Geldiniz.
YeeChat ile İlgili Tüm Merak Ettiklerinizi ve Sormak İstediklerinizi. Bu Yazıya Yorum Halinde Yazıp Bize İletebilirsiniz. En Kısa Sürede YeeChat Yardım Ekibi ve YeeChat Kullanıcıları Mutlaka Yorumunuza [Sorularınıza] Cevap Vereceklerdir

Sorunuza Cevap Yazılıp Yazılmadığını Merak Ettiğinizde Tekrardan Sitemizi Ziyaret Edip Kendi Yazmış Olduğunuz Yoruma Bakarak Yorumunuza Cevap Yazılıp Yazılmadığını Görebilirsiniz.
    YASAL UYARI !  
Lütfen Sadece YeeChat ile İlgili Sorunlarınızı ve Görüşlerinizi Bildirin Aksi Taktirde Yorumlarınız Yayınlanmicaktır.



YeeChat Forum Keywords:Yeechat,YeeChat Yardım,YeeChat Forum,YeeChat Help,YeeChat Questions Answers,YeeChat Support,YeeChat Room Settings,YeeChat Oda Ayarları Nasıl Yapılır,YeeChat Bilmiyorum,YeeChat Ses Kapatma,YeeChat Kaera Açma,YeeChat Cam Açılmıyor,YeeChat Nasıl Üye Olunur,YeeChat.com,YeeChat Forum,Yeeçet,Yeeçet Bilmiyorum,YeeChat Yardım blogu,Yeechat blog,YeeChat Help Service,YeeChat Forums,YeeChat Support,YeeChat Announcements/News,Yeechat Bug Report and Wishlist,Yeechat FAQ,You may need some tips in using YeeChat. Feel free to ask and check our tutorials.,Report bugs and post wishlist here. ,Technique questions in using YeeChat. ,Important announcements/News about YeeChat,YeeChat Cam Problems,YeeChat Spam Control,YeeChat cameras have a problem,Chat entrance buttons not displaying,Sorry, this account has been blocked. [PROBLEM],admin plz dellete now room AMIGOS Y AMIGAS COLOMBI,months waiting the ban option,YeeChat Sound Error

23 yorum:

  1. Arkadaşlar YeeChat Yardım Panelini Sizler İçin Hizmete Başlattık ve Değerli Türk Vatandaşlarımıza
    YeeChat Konusunda Daha Detaylı Yardım Edebilmek ve Tavsiyelerde Bulunmak İçin :

    Bu Platformda. Tüm Türkiye YeeChat Kullanıcıları Olarak Sitede Sorulan Sorular ve Yazılan Yorumlar Konusunda Lütfen DİKAKTLİ Olalım.

    Lütfen : Küfür ve Reklam İçerikli Yorumlar Yazmayınız.

    Amacımız , Sadece Hizmet Bu Konuda Sizinde Anlayış Göstereceğinizden Eminim.

    YanıtlaSil
  2. Yorum Penceresine Yorumunuzu Yazdıktan Sonra Hemen Altında "Yorum biçimi:" Sekmesinden ;

    Google Hesabınız veya Diğer Alternatif Üyelikleriniz Varsa Onları Kullanarak Onlarda Yoksa Şayet "Adı/Url" veya "Anonim" Seçeneğini Seçerek Yorumunuzu Yayınlayabilirsiniz.

    Yorumlarınız Kişiliğinizi ve Karakterinizi Yansıtır. Lütfen Ahlak Dışı Yorumlar Yazmayalım.

    YanıtlaSil
  3. Hello ! YeeChat Expert Help.

    You can also chat rooms, the owners of British Yeechat Report recommendations and opinions

    Write your comment here Yeechat those issues. Yeechat information answer your question those who will write

    I would like to thank you in advance to all of you.

    YanıtlaSil
  4. YeeChat Room Rules Uyarısı Nedir?

    YeeChat Sohbet Odalarında Web Cam/Kamera Sorunu Yüzünden Tüm Sohbet Odalarına İlk Girişte Sohbet Kuralları UYARISI Olarak. Sitede Cam Açarken Soyunmamanızı ve Site İçi Kurallara Uymanızı İstiyor. Uymayanların Sohbet Odaları Bloke Olacaktır İlgililere Duyurulur.

    YanıtlaSil
  5. YeeChat Sohbet Odasına Giriş Yaptığınızda Karşınıza Çıkan " Room Rules" yani Sohbet Kuralalarını "Enter" Butonuna Tıklayark Kabul Edip Sohbet Paneline Bağlanabilirsiniz.

    Sohbet Odanızla İlgili Sorunlarınız Varsa Bu Kayda Yorum Gönderiniz. En Kısa Sürede Cevaplanacaktır. İmza: Alicansun007

    YanıtlaSil
  6. site cok güzel olmus emeyi gecenlere tskler

    YanıtlaSil
  7. Yorum Gönderen Arkadaşlar. Yorumunuzu Yazdıktan Sonra. "Yorum Gönder" Butonuna Tıkladığınız Halde "Yorumunuz Gönderildi" Diye Bişi Çıkmıyorsa İki Defa Yorum Göndere Tekrar Tıkladığınızda Yorumunuz Yayınlanacaktır. Bazen Sistem Algılamıyor

    YanıtlaSil
  8. diger odaları nasıl engellerım

    YanıtlaSil
  9. Help Expert Roni13 Ekim 2011 08:53

    Eğer Free Create Room yani bedava sürümü kullanıyorsan Diğer odaları engelleyemezsin. Yok illa diğer yan odaları engellemek istiyorum diyorsan bunun tek yolu var oda ; Premium Room yani paralı oda alman lazım. Onu aldığın zaman yan odaları kaldırabiliyorsun. Böylece sohbet sitene gelenler sadece senin odanda kalacaklar diğer odalara gidemicekler. Diğer odalardan da senin odaya kimse gelemicek. Böylece hiç kimse huzurunuzu bozamicak.

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar ben modaretör nasıl yapıldıgını bilmiyorum tarif edecek varmı bana

    YanıtlaSil
  11. ALİ YAV BU SİSTEM NEDEN İKİDE BİR AÇILMIYOR BİE ELATSANA BU İŞE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın DOKUZ AMPUL :D burdadamı sen

      Evet ben bu sorunu İngilizce olarak ve Rusça olarak Yurt dışındaki server yöneticilerine ilettim. Onlarda bu sorunla ilgili bana mesaj yolladılar. Kendileri de bu durumun farkında ve çalışıyorlar.

      Dediklerine göre sorun şu : YeeChat'in hafıza kayıtlarının tutuldugu SERVER systemlerine birileri hack saldırılarında bulunuyormuş ele geçirmeye çalışıyormuş.

      Onlarda server sistemlerini güvende tutmak için çalışıyorlar. En kısa sürede bu soruna bir çözüm bulacaklarını söylediler. Ve bu durumdan ötürü Tüm Türkiye kullanıcıları başta olmak üzere diğer ülke kullanıcılarından da özür dilediler.

      Sil
  12. mrb kaç gundur yeechat odalarına yada yeechat ana sayfasına dahi giriş yapamıyorum surekli baglantı hatası alıyorum baglantımda sorun yok her hangi bir siteye kolaylıkla giriyorum yardım edın lutfen 29.03.2012 den buyana bu hatayı alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Kurtbey.

      Son zamanlarda YeeChat server'larında bir sorun yaşanıyor. Bundan ötürü YeeChat bağlantı sorunu çıkıyor diğer adıyla YeeChat Cponnection Site Error! :D Bu durumu yurt dışındaki yöneticilere bildirdim. En kısa zamanda bir çözüm bulmaya çalışacaklar kendileride.

      Sil
  13. ben nasıl girecem ama giremıyorum ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın YeeChate Giremeyen Adam :D

      Bakınız , sistem çalıştığı zaman , ana panelde karşınıza çıkan Kullanıcı Adı ve Şifre kısmına , eğer üyeliğiniz varsa üyeliğiniz ile giriş yapıyorsunuz. Eğer üyeliğiniz yoksa şayet ; bu durumda Misafir kutucugunu işaretleyip , Kullanıcı adına bir isim yazıp girişe tıklıyorsunuz. Bu kadar basit.

      Sil
  14. ya bir üye nasıl yönetici yapılıyoo

    YanıtlaSil
  15. slm aklıma bısı takıldıda bu oto matık duyuruyu nerden ayarlıyoruz bıde nıckın yanında vip fala yazıyor onu nasıl ayarlıyoruz yardımcı olursanız sevınırım sımdıden tesekur ler

    YanıtlaSil
  16. YA ODAYI ACAMADIM BI YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM

    YanıtlaSil
  17. Group name error , connection failed! arkadaşlar yeechat girilmiyor bu nasıl bişe bu baştakı yazı cıkıyor 5 gündür...

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Web sitenizi çok beğendim saygılar.

    ankara hacamat çorum hacamat çorum hacamat tedavisi ankarada hacamat tedavisi ankarada hacamat yapan kişiler ankarada hacamat yapan kişiler yozgat hacamat yozgat hacamat hacamat yozgat hacamat tedavisi yozgat yozgatta hacamat yapanlar yozgatta hacamat yapan kişiler ankara hacamat hacamat ankara ankara hacamat kursu ankara hacamat dernegi ankarada hacamat yapan merkezler migren tedavisi hacamat ankara ankara hacamat ankarada hacamat yapan merkezler hacamat merkezi ankara

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Web sitenizi çok beğendim saygılar.

    ankara hacamat çorum hacamat çorum hacamat tedavisi ankarada hacamat tedavisi ankarada hacamat yapan kişiler ankarada hacamat yapan kişiler yozgat hacamat yozgat hacamat hacamat yozgat hacamat tedavisi yozgat yozgatta hacamat yapanlar yozgatta hacamat yapan kişiler ankara hacamat hacamat ankara ankara hacamat kursu ankara hacamat dernegi ankarada hacamat yapan merkezler migren tedavisi hacamat ankara ankara hacamat ankarada hacamat yapan merkezler hacamat merkezi ankara

    YanıtlaSil

1-Bu Konuyla İlgili Merak Ettiklerinizi , Sorularınızı ve Görüşlerinizi YeeChat Kullanıcılarına İletmek için Yorumunuzu Yazıp Gönderin. [Turkish Language]

UYARI !
Lütfen , Sadece Konuyla Alakalı ve YeeChat ile İlgili Yorum Yazınız. Aksi Taktirde Yorumunuz Yayınlanmicaktır.

2-This is what you have to worry about the subject, write your comment Send your questions and comments YeeChat for its users to communicate. [İngilizce]

Warning !
Please , Write your comment about the issue and relevant YeeChat