29 Ocak 2011 Cumartesi

Yeechat Profil Düzenleme ve Avatara Resim Ekleme Yöntemi

 

YeeChat Türkçe Yardım Sitesi [  YeeChat Turkish Help Method ]

YeeChat Kayıtlı Olduğumuz Kullanıcı Üyelik Registerimize Resim/Fotoğraf Nasıl Ekleyebiliriz?

[ İlk önce YeeChat'e Üye Olmalısınız. YeeChat Sitesine Nasıl Üye Olunur Bunu Öğrenmek İçin YeeChat Create Register Linkine Tıklayınız. Orda Resimli Anlatımıyla Detaylı Açıklamayı Bulabilirsiniz ]

YeeChat Ana Sayfasından Üye Girişi ile Resim Ekleme Yöntemi:
İlk Önce YeeChat Ana Sayfasına Giriş Yapmak İçin > Tıklayın
1-İlk Yapmanız Gereken ; YeeChat Ana Sayfasından. Sağ Üst Köşede Bulunan Register Panelinden. Üyelik Girişinizi Yapmanız.


2-YeeChat Kayıtlı Olduğunuz Üyeliğinizle Girişinizi Yaptıktan Sonra. YeeChat Menüsünden " My Profile " Seçeneğine Tıklayanız.


3-"My Profile" Seçeneğine Tıkladıktan Sonra Karşınıza Çıkan
Home | Profile | Friends | Applications | İnbox <---- Bu Seçeneklerden

Home'nin Sağındaki Profil Sekmesine Tıklayın

4-Aşağı Doğru Açılan Profil Düzenleme İçeriğinden


5-Change Profile Picture Seçeneğine Tıklayın [Profile Tıklayınca Hemen İlk Sırada ]


6- YeeChat Sohbet Odalarında Sohbet Ederken Karizma Yapmak ve Daha Farklı Bir Stil Tarz Oluşturmak İçin Avatarınıza Eklemek İstediğiniz. Resim yada Fotoğrafınızı " Gözat " Butonuna Tıklayarak Bilgisayarınızdan Buluyorsunuz.


ve Sonra Geriye Sadece " Upload " ile Seçtiğiniz Resmi Avatarınıza Yüklemeniz Kalıyor.


Resminizide Yükledikten Sonra. Sohbet Ettiğiniz Odaya Yeniden Giriş Yapın Tamamdır.


Daha Sonradan Yine Aynı Şekilde Resminizi Aynı Yöntemle Değiştirebilirsiniz.


Kolay Gelsin.
Bu Konuyla İlgili Birebir Yardım ve Uygulamalı Destek İçin
YeeChat Turkish aid Worker Help Expert by Alicansun007 ile İletişime Geçmek İçin Yukarıdaki Menüde HELP ROOM'a Tıklayarak YARDIM ODASINA Bağlanıp Alicansun007 ile İrtibata Geçebilirsiniz.


YeeChat-Forum Blog Sitesi
http://yeechat-forum.blogspot.com/

Bu Konuyla İlgili ve YeeChat ile İlgili Merak Ettiğiniz Her Şey İçin Yorum Yazınız. Sorularınıza En Kısa Sürede Cevap Verilecektir.  

Keywords:Yeechat Profile Settings,Yeechat avatar photos,yeechat resim ekleme,yeechat resim değiştirme,yeechat resim nasıl eklenir,yeechate nerden resim eklenir,yeechat fotoğraf değiştirme,yeechat sohbet odalarında kendi resmimizi nasıl ve nerden ekleyebiliriz,yeechat yardım,yeechat forum,yeechat türkçe yardım,yeechat help,yeechat blog sitesi,yeechat avatar değiştirme,yeechat sohbet odalarında misafirler nasıl resim değiştirebilirler,Avatara Resim Ekleme Yöntemi Resimli Anlatım,Videolu YeeChat Anlatım ve Yardım

3 yorum:

  1. YeeChat Sohbet Odalarına Resim Nasıl Eklenir. Beceremiyorum, Yapamıyorum, Hiç Bişi Anlayamadım Bu Yazdıklarınızdan Diyen Varsa Eğer :)

    Lütfen En Üstte Yukarıda Menümüz Var
    HOME PAGE[Ana Sayfa] HELP ROOM[Yardım Odası]

    Burdaki HELP ROOM[Yardım Odası] Butonuna Tıklayıp Online Yardım Ekibimize Danışabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. YeeChat Anında Yardım ve Destek İçin Yardım Ekibimizle Birebir Görüşmek İçin Tıklayın

    YanıtlaSil
  3. Ahirimsin Ecem6 Şubat 2011 23:13

    Çok Teşekkür Ederim Yaaa. Yeechat sohbet sitemde avatarıma resim eklemeyi bilmiyordum. sitedeki normal resimleri kullanıyorduk sürekli ama baktım millet avatarlarına resim eklemiş çok hoşuma gittiydi ben nede eklyemiyimki diye düşündüm ama hiç kimse yardımcı olmadı.

    Sitenizde bu konu hakkında bilgiyi görünce çok sevindim. Tekrar tşk

    YanıtlaSil

1-Bu Konuyla İlgili Merak Ettiklerinizi , Sorularınızı ve Görüşlerinizi YeeChat Kullanıcılarına İletmek için Yorumunuzu Yazıp Gönderin. [Turkish Language]

UYARI !
Lütfen , Sadece Konuyla Alakalı ve YeeChat ile İlgili Yorum Yazınız. Aksi Taktirde Yorumunuz Yayınlanmicaktır.

2-This is what you have to worry about the subject, write your comment Send your questions and comments YeeChat for its users to communicate. [İngilizce]

Warning !
Please , Write your comment about the issue and relevant YeeChat