22 Ekim 2011 Cumartesi

YeeChat Soru / Cevap Sayfası

YeeChat Soru / Cevap Sayfasına Hoş Geldiniz

YeeChat Sohbet Odaları Hakkında Merak Ettiğiniz , Bilmediğiniz Herşeyi Burada Soru - Cevap Sayfamıza Yorum Halinde Yazabilirsiniz.



YeeChat Kullanıcıları YeeChat Forum Sayfasında Genelde Hep İngilizce Yardım Desteğinden Şikayetci Oldugu için Bizde Burada YeeChat Türkçe Yardım Sayfası Oluşturarak :

 YeeChat ile ilgili sorunu olanlar buraya sorularını yazacaklar , bilen arkadaşlarda cevaplayarak böylece YeeChat hakkında Sorunlar Hal Edilmiş Olacak.

2 yorum:

  1. Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

    İyi çalışmalar.

    web tasarım dalaman airport transfer hacamat anadolu millet vekili şair okul site yukseltme kurtlar vadisi kameralı sohbet

    YanıtlaSil
  2. http://www.chatarkadasim.net/chat.php adresine kurulum ny7aptım anlattığınız şekilde. fakat hata verşiyor

    YanıtlaSil

1-Bu Konuyla İlgili Merak Ettiklerinizi , Sorularınızı ve Görüşlerinizi YeeChat Kullanıcılarına İletmek için Yorumunuzu Yazıp Gönderin. [Turkish Language]

UYARI !
Lütfen , Sadece Konuyla Alakalı ve YeeChat ile İlgili Yorum Yazınız. Aksi Taktirde Yorumunuz Yayınlanmicaktır.

2-This is what you have to worry about the subject, write your comment Send your questions and comments YeeChat for its users to communicate. [İngilizce]

Warning !
Please , Write your comment about the issue and relevant YeeChat